Trilulilu estimează că serviciul de conținut muzical Zonga va ajunge la 100.000 de clienți în 2 ani

Publicat: 15 04. 2013, 12:19
Actualizat: 01 02. 2019, 00:24
Compania Trilulilu anticipează că va ajunge în următorii doi ani la 100.000 de abonați pentru Zonga, serviciul care permite utilizatorilor să acceseze contra cost conținut muzical, a declarat unul dintre acționarii Trilulilu, Sorin Biriș, la ZF Mobilio.

Compania Trilulilu anticipează că va ajunge în următorii doi ani la 100.000 de abonați pentru Zonga, serviciul care permite utilizatorilor să acceseze contra cost conținut muzical, a declarat unul dintre acționarii Trilulilu, Sorin Biriș, la ZF Mobilio.

„Vrem să ajungem la 100.000 de abonați în doi ani. Este o cifră conservatoare. Noi mizăm de comoditatea utilizatorilor, care vor prefera să plătească un abonament de până la 5 euro/lună decât să caute pe net o anumită melodie și să o descarce, ocazie cu care poate își poate infecta terminalul cu vreun virus”, a spus Biriș.

Prin intermediul Zonga clienții au acces la peste 16 milioane de melodii ale artiștilor români si internaționali, prin parteneriatele încheiate cu case de discuri precum Universal Music, Sony Music, Warner Music, EMI, Cat Music, Roton, Mediapro Music și altele.

Zonga include peste două milioane de albume și single-uri, aparținând unui numar de 1,2 milioane de artiști.

În octombrie 2012, Vodafone România a intrat în acționariatul Trilulilu Music, preluând o participație de 15%. Compania a lansat atunci un serviciu de acces la conținut muzical, de pe calculator și telefonul mobil, disponibil de la prețuri de la 1,99 euro/lună, fără TVA.

„Parteneriatul cu Vodafone Roâmnia este foarte important, ne ajută foarte mult și credem că suntem pe direcția cea bună”, a spus reprezentantul Trilulilu, care a adăugat că 43% dintre utilizatori accesează Zonga de pe un terminal mobil.

Trilulilu.ro este una dintre cele mai mari comunități online din România, unde vizitatorii pot urmări și contribui cu clipuri video, audio și imagini.

Potrivit datelor Registrului Comerțului, acționarii Trilulilu Music sunt Trilulilu SA – 89,99%, Universal Music – 10% și Alexis Bonte – 0,01%. Trilulilu SA Cluj-Napoca este controlată de mai multe persoane fizice, cele mai mari pachete de acțiuni revenind Alexis Bonte – 51% și Sergiu Biriș – circa 20%.

La cea de-a doua ediție a conferinței „ZF Mobilio ’13”, organizată luni și marți de Ziarul Financiar și Mobilio.ro la Hotel Radisson din București, participă cei mai importanți jucători din piața de aplicații mobile.