MasterChef. Record de audiență la finala show-ului culinar. 4 milioane de români s-au uitat la câștigătorul Petru Buiuca

Publicat: 07 06. 2012, 15:52
Actualizat: 08 06. 2012, 15:49

Marea finală a show-ului „MasterChef„, difuzată de Pro Tv, a strâns la un loc mulți invitați, vedete, probe care mai de care mai dificile, mult suspans și foarte mulți telespectatori.

Ediția din 6 iunie a înregistrat un record de audiență, astfel că aproape 4 milioane de telespectatori la nivelul întregii țări erau cu ochii pe „MasterChef” în minutul de maximă audiență – 22.26, atunci când Pro Tv înregistra un vârf de audiență pe publicul comercial de 28,5 puncte de rating și 57,7 % cotă de piață, adică de aproape 10 ori mai mult decât Antena 1, principalul competitor, care avea 2,9 puncte de rating și 5,9 % cotă de piață.

Întreaga ediție „MasterChef” de miercuri seara a fost lider incontestabil de audiență pe toate categoriile de public, pe întreg intervalul 20.23-22.30. Pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Pro Tv a fost lider cu o audiență medie de 19,4 puncte de rating și 43,7 % cotă de piață, urmat de Antena 1 cu numai 3,5 puncte de rating și 8.0 % cotă de piață.

Și pe publicul din mediul urban Pro Tv a fost lider cu o medie de 15,4 puncte de rating și 31,7 % cotă de piață, fața de Antena 1 care obținea în același interval numai 3,4 puncte de rating și 7.0 procente din cota de piață.

Pro Tv ocupa același loc fruntaș și la nivelul întregii populații a țării, cu o audiență medie de 14,5 puncte de rating și 30,8 % cotă de piață, în vreme ce Antena 1 se clasa a treia, după Kanal D, cu 3,3 puncte de rating și 7.0 procente din cota de piață.