Cel mai mare proiect educațional din Europa de Est se va deschide în București

Publicat: 23 04. 2021, 16:59
Foto: Unsplash.com/ caracter ilustrativ

Destiny Park Băneasa este cel mai mare proiect din Estul Europei. Destiny Park, un parc tematic educaţional pentru copii, care îşi va deschide porţile în luna septembrie, își va deschide porțile pentru copii începând cu luna septembrie, dacă reglementările privind pandemia o vor permite. Investiţia este de 5 milioane de euro.

Destiny Park se va întinde pe un teren de 8.000 mp în nordul Capitalei, lângă Băneasa Shopping City.

Cel mai mare proiect educațional din Europa de Est

Copiii vor experimenta, pe rând, profesiile de pilot, medic, jurnalist, pompier sau bancher şi vor putea chiar să conducă o fabrică de ciocolată şi biscuiţi. Totul, sub supravegherea unui  personal instruit special.

„În cadrul complexului copiii pot fi, pentru o zi, în funcţie de propriile aspiraţii, aviatori, medici, prezentatori de televiziune, bancheri, piloţi, pompieri, în total peste 50 de activităţi. Aplicând conceptul inovator de stimulare a copiilor să înveţe prin joacă, Destiny Park îşi propune să devină un oraş în miniatură – cu instituţii, economie şi bani proprii – unde talentele şi pasiunile celor mici sunt observate de specialişti în educaţie, pentru a descoperi, din timp, care sunt domeniile în care ei pot excela. Graţie echipei Destiny Park, părinţii se relaxează, lăsându-i pe cei mici în grija specialiştilor şi a personajelor de poveste”, precizează comunicatul.

Destiny Park reprezintă un proiect bazat pe o investiție de 5 milioane de euro, care beneficiază de 8.000 mp în nordul Capitalei.

Potrivit reprezentanților companiei, planurile vizează extinderea proiectului, pe termen mediu şi în alte oraşe importante ale României. La nivel mondial, conceptul de parc educațional pentru copii nu este o noutate, principalii jucători fiind KidZania, un lanț înființat în Mexic în 1999 și care a ajuns la aproximativ 30 de unități proprii și francizate pe mai multe continente și KidzMondo, lansat în Beirut în anul 2010 de un antreprenor libanez și care mai este prezent și în țări precum Turcia, Orientul Mijlociu sau Australia.