Câți bani sunt dispuși să dea românii pe cumpărăturile pentru Black Friday 2016

Publicat: 17 11. 2016, 14:51
Actualizat: 21 08. 2017, 06:27

Ponderea celor care și-au bugetat cumpărături de peste 1.000 de lei de Black Friday este și mai mare în mediul urban, ajungând la 28%.

„Observăm că românii încep să cumpere produse cu o valoare mai mare, pe fondul creșterii nivelului de trai și a puterii de cumpărare. Iar de Black Friday nu vor face excepție, cu atât mai mult cu cât, cu această ocazie, pot achiziționa produsele pe care și le doresc, la cele mai mici prețuri”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.
 
Sumele pe care le alocă românii pentru achiziția de produse în Black Friday s-au majorat în ultimii ani, ca urmare a creșterii nivelului de trai.
 
Aproape 35% dintre români vor aloca anul acesta de Black Friday cel mult 500 de lei, iar 20% intenționează să cheltuiască între 500 și 1.000 de lei.
 
Sondajul a fost realizat pentru evoMAG în interviul 14 octombrie – 15 octombrie, pe un eșantion de 2.446 de persoane, de iVox, platformă online de sondare a opiniei publice.
 
Campania Black Friday se va desfășura la evoMAG pe durata a trei zile (18-20 noiembrie), vizând aproximativ 25.000 de unități și vor cuprinde aproape toate categoriile de produse existente pe site-ul evoMAG. Clienții vor putea să achiziționeze televizoare cu 50% mai ieftine, telefoane mobile cu un preț redus la jumătate, și laptopuri începând cu 799 de lei. evoMAG va scoate la vânzare și autoturisme marca Ford, Skoda și Seat, cu reduceri de până la 25%.
 

Gândul îți prezintă toate OFERTELE și REDUCERILE de BLACK FRIDAY 2016, AICI.