Cum au reinventat românii burgerii și au transformat totul într-un business de succes

Publicat: 14 06. 2015, 20:07
Actualizat: 05 08. 2015, 19:33

Noua rețetă a transformat celebrul burger dintr-un produs de tip fast-food într-unul cu ingrediente proaspete.

„Carnea proaspătă, niciodată congelată, legumele proaspete, pâinea făcută în casă, plita încinsă, atenție la detalii și ajungem aici”, a declarat Tudor Nicolescu bucătar-șef la un restaurant din nordul Capitalei, potrivit digi24.ro.

Totul a început la Iași, cu o investiție inițială de câteva mii de euro. Ulterior patronii au decis transforme chioșcul în care vindeau burgeri într-un restaurant. Apoi au cheltuit 100.000 de mii de euro pentru localul din București unde vând zilnic 600 de burgeri. Pe viitor vor să deschidă restaurante și în alte mari orașe din țară.
 
Un alt întreprinzător a investit 30.000 de euro într-o furgonetă din care vinde între 150 și 400 de sandvișuri pe zi. Alexandru Manole spune că și-a recuperat cheltuielile într-un singur an. „Am locuit în Amsterdam cât și în Londra un pic, acolo e o cultură a burgerului, și m-am gândit că o să prindă și în România”, a declarat Alexandru Manole, proprietarul unei furgonete din care vinde burgeri.