Fostul magazin Pic din Pitești a fost vândut

Publicat: 07 04. 2014, 11:25
Actualizat: 30 01. 2019, 19:34

Hipermaketului Pic din Pitești este închiriat firmei Succes Nic Com, controlată de omul de afaceri Nicolae Sarcină.

În comunicat nu se precizează numele cumpărătorilor și nici prețul pentru care magazinul a fost vândut, dar surse din piață susțin că Nicolae Sarcină a preluat indirect magazinul.

„Tranzacția s-a realizat în urma unei proceduri de supraofertare, actualul cumpărător oferind un preț mai ridicat decât societatea cu care se încheiase în prealabil un antecontract. Ne bucurăm că am reușit să creăm premisele unui proces competitiv, prin care s-a reușit maximizarea valorii activului și implicit a gradului de recuperare a creanțelor creditorilor”, a declarat într-un comunicat Sorin Vlad, senior manager la PwC România.

În decembrie 2013, un alt hipermarket din patrimoniul Pic, cel din Oradea, a fost vândut unei societăți din grupul maltez Alf Mizzi & Sons Ltd.

„Suntem în procedură de vânzare și pentru celelalte trei hypermarketuri rămase în patrimoniul Pic. Există interes atât din partea unor importanți oameni de afaceri locali, cât și din partea unor firme internaționale care nu sunt încă prezente pe piața românească, dar nu am ajuns încă la o înțelegere acceptabilă din punct de vedere financiar. Suntem însă încrezători că în curând vom realiza noi tranzacții pe acest proiect”, a declarat Cristian Răvășilă, senior manager, liderul echipei de servicii de restructurare a afacerii din cadrul PwC România.

Pic a intrat în procedură de faliment în anul 2012 și mai deține încă trei hipermarketuri, la Brăila, Călărași și Craiova.

Anul trecut, omul de afaceri Nicolae Sarcină, proprietarul firmei Succes Nic Com, care deține o rețea de super­marketuri, minimarketuri și alte magazine pe supra­față mică, dar și două hipermarketuri, a renunțat să cumpere patru hipermarketuri PIC, astfel că lichidatorul judiciar le-a scos la vânzare.

Într-o primă fază, Sar­cină a închiriat spațiile magazinelor PIC din Pitești și Cra­iova, redeschise sub brandul Succes. Po­tri­vit planului de reorganizare aprobat, omul de afaceri voia să cumpere clădirile în care se află ma­ga­zinele din Pitești și Craiova, dar și pe cele din Oradea și Călărași, care ar fi urmat să fie redeschise sub marca Succes. Înțelegerea nu a mai fost însă parafată.