Starbucks deschide a zecea cafenea din România

Publicat: 21 07. 2014, 13:13

Cel mai mare lanț de cafenele din lume a închiriat 200 de metri pătrați în complexul de birouri Novo Park, la parterul clădirii D, având acces direct din Bulevardul Dimitrie Pompeiu, unul din principalele bulevarde din București.

„Atragerea Starbucks în complexul de birouri Novo Park este o reușită importantă pentru cei peste 8.000 de angajați care lucrează în clădirile noastre, precum și pentru ceilalți angajați din zona Pipera”, a declarat Liviu Tudor, președintele Genesis Development.

Novo Park este format din șapte clădiri de birouri, cu o suprafață de aproximativ 75.000 mp închiriabili și cuprinde 1.100 de locuri de parcare. Printre chiriașii Novo Park se numără Hewlett-Packard (HP), Mondelez România (cunoscută anterior sub denumirea de Kraft Foods), Garanti Bank, Ringier, Sodexo, Infineon Technologies, Yokagawa, Luxoft și UniCredit.

„Lanțul de cafenele Starbucks este într-o continuă extindere în România, iar deschiderea unei unități într-unul din cele mai mari parcuri de birouri este o decizie strategică. Am ales Novo Park datorită faptului că se află într-o zonă de business foarte bine dezvoltată. În plus, se bucură de un acces excelent din două artere principale: Bulevardul Dimitrie Pompeiu și strada Fabrica de Glucoză”, a declarat Petko Zahariev, acționar al companiei care deține franciza Starbucks în România.

Genesis Development a dezvoltat parcurile de birouri West Gate și Novo Park, care totalizează circa 150.000 de metri pătrați de spații de birouri de clasa A.

Starbucks are peste 20.000 de cafenele în 65 de țări și este cunoscută ca fiind cea mai importantă marcă de cafea din lume.

În aprilie 2007, Starbucks a intrat pe piața din România, deschizând prima cafenea din Europa Centrală și de Est, ca rezultat al unui joint-venture încheiat cu partenerul său european, grupul elen Marinopoulos.

Ziarul Financiar a scris în ediția de luni că Marinopoulos au pierdut franciza lanțului de cafenele în România, brandul fiind adus acum de un joint-venture între mai mulți antreprenori bulgari și compania-mamă.