Un absolvent de ASE face 2 milioane de euro pe an dintr-un site de comerț electronic. „Tocmai am finalizat livrarea unui sistem home cinema de 100.000 de euro”

Publicat: 24 09. 2014, 19:58

Bogdan Ștefan, care a fost invitat miercuri la ZF Live, spune că până în prezent produsele pe care le comercializează au ajuns în peste 20.000 de locuințe.

„Avem 20.000 de clienți unici. Coșul mediu de cumpărături este de 2.000 de lei pe comandă. Avem un client care a plasat 105 comenzi până acum. Nu știu dacă toate cadourile le cumpără de la noi”, susține Bogdan Ștefan, managing partner AVstore. 

Cel mai important segment de produse comercializat este reprezentat de căștile audio, care asigură 25% din totalul cifrei de afaceri. Firma vinde 40 de mărci diferite de boxe și căști audio și este importator și distribuitor exclusiv pentru căști Sennheiser, Audio Tehnica și Audeze, dar și pentru boxele Mission, Dali și Audio Physic.

„Deținem o cotă de 10% din piața locală de căști audio. Clienții noștri pot testa produsele, înainte de a le cumpăra, la showroom-ul pe care îl avem. Aici avem 200 de modele de căști”, a declarat Bogdan Ștefan. O pereche de căști costă între 10 euro și 2.000 de euro.

Magazinul virtual vinde și boxe, televizoare și proiectoare. Pe lângă calitate, clienții au și cerințe de design.

Urmărește aici înregistrarea emisiunii de la ZF Live

„Sunt foarte multe comenzi în care clienții cer boxe de o anumită culoare. Suntem distribuitori ai boxelor Audio Physic. La acestea, deasupra lemnului boxei se află o sticlă pe care o putem aduce la orice culoare vrea clientul. Dacă ne cere boxe verzi, albastre sau vișinii, le facem cum vrea clientul. Un produs nou pentru oferta noastră sunt Boxele Mission, care încep de la 600 de lei perechea de boxe de raft la 1.300 de lei perechea de boxe de podea”, precizează Bogdan Ștefan.

Ce sunt „hobby room-urile” 

Bogdan Ștefan spune că sunt tot mai multe persoane care își fac acasă „hobby room-uri”, camere unde se pot relaxa ascultând o muzică bună, vizionând filmele preferate sau jucându-se jocuri pe consolă.

„Home cinema-urile sunt proiecte mai complexe, pe care le facem cu un proiector bun, un ecran bun, un sistem audio foarte bun. Sunt oameni care dedică o cameră pentru așa ceva. Creăm „hobby room-uri”, camere pe care oamenii și le amenajează special pentru pasiunile lor. Acolo se uită la filme, ascultă muzică. Sunt cântăreți care își fac „hoby room-uri”, sunt familii care fac camere speciale unde se joacă numai pe console sau se uită la filme”, a declarat pentru gândul Bogdan Ștefan.

Bugetul mediu alocat pentru un sistem premium de „cinematograf pentru acasă” este de 3.000-4.000 de lei. Dar sunt și prețuri mult mai mari, pentru cei cu dare de mână.

„Tocmai am finalizat un sistem home cinema în valoare de 100.000 de euro. Aici intră boxele, echipamente de amplificare, hardurile, proiectorul, ecran de proiectie și sursa de conținut. Clientul are o casă foarte mare și sperăm să apeleze la noi și pentru dotarea cu sisteme audio video a restului camerelor”, spune reprezentantul magazinului virtual. Potrivit acestuia, clienții vin din toate domeniile de activitate. „Lucrăm foarte bine și cu firmele de instalații, de design, de arhitectură, care ne recomandă clienților lor”, adaugă el.

Cele mai scumpe căști vândute de AVstore sunt căștile Audeze, care costă 2.000 de euro. Cele mai scumpe televizoare ajung până la 30.000 euro-35.000 de euro.