O femeie a vrut să ajungă în Berlin, dar a greșit avionul și a aterizat în altă țară: „Nu-mi venea să cred”
O femeie în vârstă de 79 de ani din Suedia a vrut să zboare de la Copenhaga la Berlin, ca să-și vadă fiul. Doar că, aceasta a trăit șocul vieții, după ce a ajuns în altă țară, urcând în avionul greșit.
Femeia trebuia să ajungă la Berlin cu EasyJet, însă s-a urcat într-un avion Ryanair, care a aterizat la Bologna, Italia. Ea a ajuns la timp în aeroportul Kastrup, și-a predate bagajul, a trecut de Securitate și a așteptat să meargă la poartă.
„Când am ajuns la poartă, toți ceilalți pasageri urcau deja în avion, așa că m-am grăbit”, a povestit ea.
Femeia a povestit că a fost ultima care a urcat în avion și abia atunci a observat că acela nu este avionul cu care trebuia să zboare, deoarece avea sigla Ryanair.
„Atunci mi-am spus: «Stai puțin, eu trebuia să zbor cu EasyJet».”
Deoarece trecuse prin poartă, femeia a crezut că este colaborare a companiilor sau că zborul a fost reprogramat fără să știe. Mai mult, locul ei era liber.
Un alt aspect care a îngrijorat-o a fost și durata zborului. În vreme ce zborul Copenhaga-Berlin durează o oră, avionul a stat în aer mai bine de o oră jumătate, dar a crezut că este o întârziere.
Abia în momentul în care a coborât din avion și a văzut indicatorul cu „Bun venit în Bologna” și-a dat seama că a urcat în avionul greșit.
„Nu-mi venea să cred”, a spus femeia.
Fiul femeii a sunat la cele două companii aeriene, dar fără prea mare succes. Nici aeroportul Kastrup nu și-a asumat responsabilitatea și i-a spus să apeleze la companiile aeriene.
Femeia a stat aproape o zi în aeroportul din Bologna, iar angajații Ryanair au trimis un taxi, ca să o ducă în Veneția, fiind un drum de aprooape două ore. Acolo, ea a fost cazată la hotel, iar a doua zi a luat avionul către Rostock.
„Acum am ajuns în Rostock, ceea ce mă bucură după toate cele întâmplate”, a spus femeia.
Însă ghinionul ei nu s-a oprit aici, deoarece bagajul ei a rămas în Copenhaga.
Nu se știe însă cum a putut să se urce în avionul Ryanair cu un alt bilet. Aceasta a spus că a arătat atât boarding pass-ul, cât și pașaportul. Ryanair a transmis că responsabilitatea de a se urca în avionul corect îi revine pasagerului.
„Există mai multe puncte de informare pe traseu, inclusiv ecrane la poartă și anunțuri la bord”, au precizat ei.
Aeroportul din Kastrup a transmis că va face verificările necesare ca să afle cum s-a putut produce acest incident.
Femeia recunoaște că a fost și vina ei, dar susține că ar trebui să fie responsabilitatea companiilor aeriene să prevină îmbarcarea pasagerilor fără a avea biletul potrivit.
„Mi se pare grav că o asemenea eroare a trecut neobservată, mai ales cu nivelul de securitate existent. Ce s-ar fi întâmplat dacă aș fi fost un terorist?”, se întreabă ea.
CITEȘTE ȘI: