A treia mare bancă din SUA a fost obligată să restituie clienților 700 de milioane de dolari, reprezentând comisioane abuzive

Publicat: 23 07. 2015, 09:40

Hotărârea luată de Biroul Financiar pentru Protecția Consumatorului care se ocupă cu protejarea consumatorilor de servicii financiare, este cea mai recentă decizie de despăgubire cu o asemenea valoare, a deținătorilor de carduri.

Citigroup le va restui banii celor 8.8 milioane de clienți care au plătit pentru niște anunțuri publicitare și le va plăti câte 35 de milioane de dolari amenda către Biroul Financiar pentru Protecția Consumatorului și Agenției Federale, Office of the Comptroller of the Currency, o autoritate de supraveghere bancară.

„Vom continua să descoperim care sunt practicile folosite de bănci pentru a-i forța de posesorii de carduri de credit să plătească anumite sume pentru publicitate”, a declarat președintele Biroului Financiar pentru Protecția Consumatorului, Richard Cordray.

Citigroup a început să întreprindă acțiuni considerate ilegale încă din anul 2000, dar s-au terminat în 2013, activități care acoperă o gamă de produse vândute de Citi și alte filiale.

Citește în continuare pe zf.ro.