Business Magazin a premiat cele mai puternice femei din business la Gala „Woman in Power”

Publicat: 19 03. 2014, 23:48
Actualizat: 25 03. 2019, 21:34

Desemnarea premiilor acordate femeilor de succes la Gala „Woman in Power 2014” a avut la bază o analiză complexă a unui set de criterii precum valoarea afacerilor pe care le conduc, notorietatea, gradul de implicare socială, pentru că valoarea la purtător validează profesionalismul, curajul antreprenorial, dar și rezultatele

Premiile au mers către: Mihaela Marcu Cristescu – Medlife; Mirela Iovu – CEC Bank; Severina Pascu – UPC Romania&Ungaria; Daniela Bîzgan – Marelvi; Tatiana Cimpoieșu – Agricola Bacău; Măriuca Talpeș – Intuitex, Softwin și Bitdefender; Aurelia Vișinescu – Domeniile Săhăteni; Cristina Necula – Strauss România; Carmen Șeitan – Canali, Distinto, Brunello Cucinelli, Moschino; Gina Iordache – Augsburg.

În deschiderea Galei, Business Magazin a ales cinci dintre cele mai apreciate și reprezentative femei să expună povestea succesului propriu, în domeniul de activitate în care au cunoscut performanța: Măriuca Talpeș (Manager al Intuitext, Asociat, Softwin și Bitdefender), Aurelia Vișinescu (Proprietar, Domeniile Săhăteni), Anca Bidian (Fondator, KIWI Finance), Sonia Năstase (Director general, Howard Johnson Grand Plaza Hotel) și Severina Pascu (CEO, UPC Romania&Ungaria),

A doua ediție a evenimentului BM „Woman in Power” i-a avut în calitate de moderatori pe Răzvan Mureșan si Ioana Matei, redactori Business Magazin, care au prezentat poveștile de succes ale celor mai puternice femei din România.

În cadrul Galei „Woman in Power”, Business Magazin a distribuit tuturor participanților câte un exemplar al celei a treia ediții a catalogului „200 cele mai puternice femei din business”, în paginile căruia sunt prezentatate 200 de povești sau rețete de succes, principiile de viață și de carieră ale celor mai importante femei din România aflate în poziții de conducere. Aflat la cea de-a treia ediție, catalogul a adunat, în momentul lansării, un număr impresionant de nume-cheie ale mediului de afaceri local, cuprinzând mai mult decât simple ierarhii legate de valoarea cifrei de afaceri sau profitul obținut.

Catalogul „200 cele mai puternice femei din business” reprezintă, astfel, o sursă de informare pentru top manageri, HR manageri, experți în resurse umane, consultanți, manageri de marketing și vânzări, manageri financiari și un etalon pentru tinerele aflate la început de carieră.