Coty achiziționează trei divizii ale Procter&Gamble, pentru 12 miliarde de dolari

Publicat: 16 06. 2015, 15:55
Actualizat: 16 06. 2015, 16:33

P&G a informat Coty weekend-ul trecut că a câștigat licitația, au spus sursele, avertizând că tranzacțiile nu au fost finalizate, fiind posibil să intervină modificări.

Între produsele fabricate de Copty se află parfumurile Calvin Klein și Marc Jacobs și produsele cosmetice New York Color.

Gama de îngrijire a părului vândută de P&G include marca Wella.

Potrivit surselor, valoarea celor trei tranzacții ar putea atinge 12 miliarde de dolari.

Coty a cumpărat de-a lungul timpului mărci recunoscute, iar câștigarea licitației organizate de P&G îi va permite să își extindă prezența pe piață și să facă economii. Compania Coty, cu sediul central în New York, are peste 10.000 de angajați la nivel mondial.

„Se întâmplă rar ca mărci de o asemenea mărime să fie de vânzare”, a declarat un bancher care cunoaște bine compania Coty.

P&G a scos la vânzare cele trei divizii, care includ bandurile Max Factor și CoverGirl, pentru a se concentra pe operațiunile de bază.

Reprezentanții celor două companii au refuzat să comenteze.