Cum sunt afectați clienții celei mai mari agenții de turism online din România intrată în insolvență. Anunțul făcut de patroni

Publicat: 09 08. 2017, 01:38

„Clienții actuali nu sunt afectați în niciun fel, toate angajamente fiind onorate în condiții normale, iar următoarele rezervări, indiferent de produs, se vor plăti direct către furnizori, asigurându-se astfel  serviciile clienților”, au transmis către ZF reprezentanții Paravion.

Reprezentanții companiei spun că anul trecut Paravion a avut un rulaj de 55 de milioane de euro, însă la Ministerul de Finanțe au raportat valoarea comisioanelor, respectiv 2 milioane de euro. În 2015, compania raporta drept cifră de afaceri la Ministerul de Finanțe valoarea rulajului (44 mil. euro) și nu valoarea comisioanelor. În 2016, agenția a avut pierderi de 1,4 milioane de lei (310.000 euro).

MAI MULTE PE ZF.RO