De ce nu își permit angajații Renault mașinile produse de ei

Publicat: 10 06. 2014, 18:01
Actualizat: 08 08. 2014, 18:44

„Oferim discounturi de 7% angajaților care vor să achiziționeze o mașină marca Renault. Dar avem și diferite acțiuni promoționale. Orice angajat cu venituri relativ modeste sau medii își poate permite să își cumpere o mașină Renault, cu dobândă preferențială”, Radu Mavrodin, direc¬to¬rul de resurse umane al Re¬nault pentru re¬giu¬nea Euromed – Africa, care cu¬prin¬de 60 de piețe și din care face parte și Ro¬mâ¬nia.

Salariul mediu net în cadrul companiei Automobile Dacia (unde lucrează circa 14.000 de salariați din cei 17.000 ai gru­pului) este de 3.100 de lei net pe lună, plus beneficii.

Nivelul discountului oferit angajaților care vor să cumpere o mașină a crescut de la 5% la 7% anul acesta, iar în ultimul an s-a dublat ponderea angajaților care au cumpărat mașini Renault, însă în continuare numărul acestora este foarte mic, este de părere și Dana Oprișan, directorul de resurse umane al Renault România.

„Nu am cifrele legate de numărul total de angajați care au cumpărat mașini marca Renault în acest moment, dar în continuare prea puțini angajați cumpără mașinile noastre. O posibilă explicație este că o parte dintre angajați și-au luat mașini în 2008- 2009 și nu își permit să și le schimbe atât de des, însă ne gândim și la o politică de buy-back mai eficientă care să sporească vânzările în rândul angajaților”, a mai spus Dana Oprișan.

Citiți articolul integral pe Ziarul Financiar