Decizie istorică a celei mai mari bănci din România. Schimbarea majoră pe care o implementează în 2018

Publicat: 04 01. 2018, 17:47

Rețeaua BCR va dispune, astfel, de 41 de sucursale „cashless”, iar numărul acestora va crește până la 125 pe parcursul anului 2018. Totodată, BCR va deschide, în acest an, 7 sucursale noi de tip Centru de Dialog Financiar, iar alte 58 vor fi modernizate, în baza unei investiții totale de peste 50 de milioane de euro în următorii doi ani.

„Modernizarea rețelei de unități reprezintă o componentă esențială a strategiei noastre de retail. Întreaga arhitectură a noilor sucursale BCR, inclusiv conceptul de agenții cashless, a fost dezvoltată ținând cont de propunerile venite din partea clienților noștri și în strânsă legătură cu strategia de dezvoltare a Grupului Erste. Prin migrarea completă a operațiunilor curente în numerar înspre mașinile electronice multifuncționale, vom putea oferi, în primul rând, o nouă experiență în cadrul agențiilor cashless”, a declarat Dana Demetrian, vicepreședinte Retail & Private Banking BCR.

„În fiecare din cele 33 de unități BCR cashless, clienții vor putea derula operațiuni bancare curente grație celor două tipuri de echipamente de ultimă generație instalate – MFM, adică mașini multifuncționale care permit o gamă largă de operațiuni, și APT, adică Ghișeu Automat BCR (APT) destinat persoanelor fizice, prin intermediul căruia se pot efectua depuneri de numerar și plăți de facturi”, se arată în comunicatul băncii.

Banca Comercială Română (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, incluzând operațiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie și piețe de capital), precum și societățile de profil de pe piața leasingului, pensiilor private si a băncilor de locuințe. BCR oferă gama completă de produse și servicii financiare prin intermediul unei rețele de 22 de centre de afaceri si 18 birouri mobile dedicate companiilor și 514 unități retail localizate în majoritatea orașelor din întreaga țară cu peste 10.000 de locuitori, având la dispoziție cea mai mare rețea națională de ATM – peste 2.000 de bancomate și POS – 15.200 de terminale pentru plată cu cardul la comercianți, precum și servicii complete de Internet banking, Mobile Banking, Phone-banking și E-commerce.

Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din estul Uniunii Europene. 46.700 de angajați deservesc 15,9 milioane de clienți în cadrul a 2.700 de filiale din 7 țări (Austria, Republica Cehă, Slovacia, România, Ungaria, Croația, Serbia).