Doi tineri din Vâlcea le-au adus covrigul newyorkez corporatiștilor din Pipera. „În zilele bune avem și până la 100 de clienți”

Publicat: 13 07. 2014, 15:33
Actualizat: 08 01. 2020, 23:28

Într-un butic pe roți amplasat strategic în zona Pipera din Capitală – o zonă cu birouri unde lucrează peste 20.000 de oameni – cei doi tineri comercializează cafea și bagels (covrigi rotunzi originari din Polonia, însă foarte populari în Statele Unite ale Americii).

După studii și o analiză a pieței din România, au observat că piața pâinii a fost singura din industria alimentară care a „căzut în picioare în criză”.

„Am dorit să facem un brand, să ne afirmăm în business și să intrăm într-o industrie unde nu avem nevoie de foarte mari investiții, dar o industrie care a rezistat în criză. Și așa am ajuns la eternul covrig cald care la noi nu va muri și apoi la bagel, care este foarte popular în străinătate”, spune Ionuț Rusu, unul din cei doi asociați ai firmei Biz Manifesto SRL-D, cea care operează businessul Sunday.

Citește articolul complet în ZF >>>