Încă se vede „efectul rabla”. Câte mașini noi și-au luat românii în ultimele 3 luni

Publicat: 17 09. 2016, 20:36
Actualizat: 18 08. 2017, 09:31

Programul Rabla, demarat în a doua parte a lunii iunie, a dus piața auto de la o creștere de sub un procent la finalul lunii mai la o creștere de 15% în primele opt luni ale acestui an datorită celor 17.000 de mașini noi livrate persoanelor fizice.

În total, în primele opt luni ale anului s-au vândut peste 70.600 de autoturisme, dintre care 70% au fost achiziționate de către persoane juridice, procent care va crește în a doua jumătate a anului având în vedere epuizarea Rabla, sunt de părere oficialii APIA. Per total, vânzările de autovehicule în primele opt luni au fost de aproape 87.500 de unități, în creștere cu peste 16% față de perioada similară a anului trecut, creșterea fiind puternic susținută de vânzările de ve­hicule utilitare, care au urcat cu aproape 20 de procente.