„La noi nimeni nu așteaptă mai mult de 10 minute la casă”. Ce a pățit Carrefour după ce un client a fost nevoit să stea 20 de minute la coadă

Publicat: 26 10. 2013, 21:47
Actualizat: 05 09. 2019, 13:36

Retailerul francez Carrefour a fost amendat cu 10.000 de euro, după ce un client a fost lăsat să aștepte mai mult de 10 minute la o casă, scrie presa franceză.

ORA DE IARNĂ 2013. Duminică, 27 octombrie, dăm ceasul înapoi: ora 4 devine ora 3

Un tribunal francez a decis să amendeze Carrefour pentru practici comerciale înșelătoare, deoarece, încă din 2006, retailerul francez garanta prin reclame tuturor clienților că nu vor aștepta mai mult de 10 minute la o casă.

Problemele Carrefour au început în 2008, când un client a reclamat că a fost nevoit să aștepte mai mult de 20 de minute la o casă.

Ulterior, au fost identificate mai multe cazuri în care clienții au fost nevoiți să aștepte mai mult de 10 minute la casă la Carrefour. Cu toate astea, a fost deschis un singur proces împotriva Carrefour, iar retailerul a fost găsit vinovat de tribunalul din Evry.

Nemulțumiți de decizia tribunalului, cei de la Carrefour au anunțat că vor face apel.