„Mucegai, igrasie și păr de pisică!” Concediu de coșmar pentru o româncă într-un hotel de 5 stele din Kușadasi

Publicat: 03/09/2022, 10:09

Experiențele din vacanță nu sunt mereu cele mai fericite, iar unii turiști își avertizează conaționalii cu privire la serviciile sau dotările nesatisfăcătoare din unitățile de cazare, din țară și din străinătate. Dacă au fost cazuri fericite, când românii primesc mâncare diversificată, camere curate și parcare în fața hotelului inclusă în preț, nu puține au fost situațiile în care românii au scris recenzii critice.

Apetitul românilor pentru vacanțe s-a dovedit maxim după ridicarea totală a restricțiilor din perioadele de urgență și alertă din cauza pandemiei de COVID-19, astfel că mulți și-au cumpărat pachete turistice, în România, dar și în afara granițelor, cu toate că prețurile au crescut.

În funcție de gradul de satisfacție, mulți recomandă sau, dimpotrivă, avertizează alți români să stea departe de unele hoteluri sau pensiuni unde și-au petrecut concediul.

„Mirosul era insuportabil”

Într-un astfel de caz mai puțin fericit, o turistă își exprimă nemulțumirea față de serviciile dintr-un hotel de 5 stele din Turcia, pe un grup dedicat de de pe Facebook, pe care nu ăl recomandă:

„Bună ziua! A venit și rândul meu să va povestesc experiență de la ultimul concediu pe care doar l-am încheiat în cadrul hotelului Labranda Ephesus Princess din Kusadasi, țin să menționez că este experiență noastră fiind 9 familii și fiecare a avut câte o pățanie cu ei, este posibil ca alte persoane să fi avut experiențe plăcute!

SURSA FOTO: Facebook

Încep din prima zi când am ajuns la recepție și nu exista nimeni acolo care să comunice corect în engleză, încercam să discutăm dar a fost destul de greu, a venit momentul să primim camera, rezervarea mea a fost pentru 2 camere duble în care stăteau câte 2 adulți și în una din ele un copil de 2 ani și jumătate, era rezervare făcută pentru superior room seaview main building, și am primit camera la etajul 1 cu vederea fix în spațiul în care se desfășoară evenimentele în fiecare seară până la ora 23:30,cealaltă camera era lângă cu vedere la piscină, le-am arătat că noi avem rezervarea de camera la etaj superior și ne-au spus că pentru ei toate sunt așa chiar și cele de la parter, am expus și faptul că avem un bebeluș care va fi deranjat de zgomotul de la petreceri, și răspunsul a fost ca să revenim în 2 zile și ne schimbă camerele, dar după cele 2 zile s-au făcut că nu știu nimic și ne-au comunicat că nu au disponibilitate, pentru toate astea am pierdut o jumătate de zi încercând să le explicăm recepționerelor și faptul că în camere miroase groaznic a mucegai, și pe pereți este igrasie! În prima seară atunci când am dat drumul la dus după cum se vede în poză a zburat din perete și a rămas doar ornamentul, am anunțat, au venit, l-au „reparat” dar la următoarea folosire s-a întâmplat același lucru! Un alt aspect, în momentul cazării după ce pierdusem deja atât de mult timp ne-au spus să mai așteptăm o jumătate de ora că în camera este cineva care repara bazinul de la toaletă😣! După 3 zile în una din camere când am ajuns pe la ora 10 de la masă, am intrat într-o ploaie, se vede în filmulețul atașat, am mers, le-am sesizat, i-am însoțit să vadă, erau foarte surprinși de situație și ne-au spus că nu au camere libere și să așteptăm din nou cu bagajele în recepție toată ziua până la ora 19:00 când ne-au dat 2 variante de camere în una din ele era un perete plin de igrasie și în cealaltă grila de climă era plină de mucegai, iar mirosul era insuportabil, atunci am încercat să luăm legătură cu cei de la agenție, noi având rezervare prin Direct Booking, cu ei am colaborat mereu și chiar nu au fost probleme, acum ia-i de unde nu-s, nu au un telefon de contact al agentului de turism pe care să poți suna, cel puțin eu nu am primit, și am încercat prin centrala lor să iau legătura cu cineva dar a fost imposibil! Alți români care ne-au văzut disperați au venit și ne-au făcut legătura cu un reprezentant al turiștilor români din Kusadasi, o doamnă care nu ne-a putut ajuta decât cu faptul că i-a pus să dezinfecteze camera în camera aerul condiționat era cu grila cu mucegai pe care a trebuit să o acceptăm! Punctul culminant a fost în momentul în care am luat un prosop de baie din cele de la hotel, iar în momentul în care l-am desfăcut după cum se vede era în el un ghem de pisica regurcitat, la fel și în situația asta nu au avut niciun fel de reacție, doar ne-au spus că ne aduc alte prosoape, n-au părut surprinși!

În legătură cu mâncarea, această a fost foarte bună, diversificată în fiecare zi, atât și băuturile, și acestea au fost bune! Plaja nu era foarte mare, era de fapt un ponton cu nisip, intrarea în apă făcându-se pe scări, se găseau șezlonguri, nu prea se practică rezervarea lor cum am mai întâlnit și să vină turișitii la orele prânzului!

În mare aceasta a fost experiența noastră, nu recomand hotelul, ne așteptăm la altceva de la 5*, în cadrul sejurului am mai întâlnit 2 grupuri de români care la fel au avut probleme legate de camere! În grup am avut și familii care au stat în bungalouri unde situația era mai rea ca în hotel, camere cu pereți scorojiți, paturi pentru copii supraetajate din acelea de metal, băi nerenovate, lucruri care nu ar trebui să se regăsească într-un hotel de 5*!

Revin și spun că a fost experiență noastră și tot ce v-am relatat am justificat cu fotografii!”, a scris românca pe un grup de Facebook unde sunt împărtășite experiențe și publicate recenzii privind serviciile HoReCa.

Urmărește Gândul.ro pe Google News și Google Showcase