„Metroul hi-tech” sau cum s-a transformat un spațiu public în unul privat, în noul Business Magazin

Publicat: 15 10. 2012, 13:17
Actualizat: 28 03. 2019, 14:11

Materialul de copertă pe care noul Business Magazin îl propune cititorilor luni, 15 octombrie, este „Metroul hi-tech. Urmează stația: Angry Birds”, în noul format al revistei fiind și alte subiecte de actualitate, analizate și comentate, informează Mediafax.

„Asistăm la un fenomen al transformării spațiului public în spațiu privat, la afirmarea unui statut, a unei nevoi de izolare sau, pur și simplu, la o mare deschidere față de tehnologie și internet?”, sunt întrebările la care răspunsurile sunt date în materialul de bază al Business Magazin, revistă disponibilă de luni la chioșcurile de ziare.

Alte materiale sunt: AVIAȚIE – Rucsacul mic încărcat cu profituri mari – companiile low-cost taxează orice; SPECIAL – China vs. Japonia – economia în ape periculoase; TURISM: Aix-en-Provence și la vie en rose – o altă idee de vacanță; RETAIL – Noi nume vor să reintre în topul comerțului cu îmbrăcăminte.

Noul Business Magazin are un design grafic inovator, o calitate superioarÇŽ a hârtiei, conținut proaspÇŽt, secțiuni noi, iar analizele economice integrate în contextul european și global cu care și-a obișnuit cititorii vor pune accent pe retail, finanțe-bănci și energie, precum și pe IT, auto și politicÇŽ. Conținutul este completat de informații din lifestyle, dezvoltare personalÇŽ, culturÇŽ și tehnologie. Începând din 17 septembrie 2012, revista Business Magazin se distribuie în rețelele Inmedio și Relay.

Business Magazin este revista de business care, într-o manieră clară și accesibilă, prezintă evenimentele cu adevărat relevante din mediul de afaceri din România și din lume. Evenimentele care au impact asupra economiei și mediului de afaceri românesc sunt reflectate cu acuratețe în analizele Business Magazin, iar premiile obținute în acești ani sunt o recunoaștere a valorii brandului. Business Magazin este revista care dă cititorilor săi puterea de a decide.