Startup-ul românesc Marketizator a câștigat premiul 1 la Webstock 2014, categoria Utility

Publicat: 07 10. 2014, 18:48
Actualizat: 31 01. 2019, 20:48
Juriul a fost compus din 18 din experți în online marketing și advertising. iar criteriile de jurizare au luat în calcul relevanța, originalitatea, desginul, navigabilitatea și interactivitatea website-ului.

„Acest premiu reflectă efortul susținut al întregii echipe din ultimul an de zile și reprezintă o bornă importantă în drumul către tinta noastră. Încă o dată ni se confirmă faptul că am dezvoltat acest produs la timpul potrivit și în locul protrivit, căci România este deja un loc excelent pentru dezvoltarea de proiecte web în Europa din punct de vedere al resursei umane, costurilor și poziționării geografice. Acum vom păși mai încrezători în următoarea etapă a planului de dezvoltare: extinderea globală a platformei, în special către vestul Europei și SUA”, a declarat Valentin Radu, CEO Marketizator.

Evenimentul de premiere a avut loc în data de 26 septembrie la hotelul Marriott București.

Pe lângă Marketizator au mai fost premiate și alte start-up-uri precum Carrefouronline.ro și 59sec.com – premiul 2, autoeconom.ro – premiul 3.

Marketizator este o platformă online cu ajutorul căreia specialiștii de marketing online pot optimiza rata de conversie a oricărui website fără a deține cunoștinte tehnice. Principalele functionalități pe care Marketizator le pune la dispoziția abonaților sunt: testare de tip A/B, chestionare online și interacțiuni personalizate. Toate acestea beneficiază de un sistem foarte avansat de segmentare a traficului, ceea ce le sporește mult eficiența.

Printre companiile care folosesc Marketizator în România sunt: TinaR, F64, Avocatnet, Covera, Watch Shop, Piatra Online și Creaton. De asemenea, platforma este folosită și de peste 500 de website-uri din alte țări precum SUA, Marea Britanie, Germania, Polonia și Bulgaria.