Un brand de LUX celebru renunță la hainele inspirate de Michael JACKSON, după acuzațiile de pedofilie la adresa megastarului

Publicat: 18 03. 2019, 12:36
Actualizat: 25 03. 2019, 19:04

Colecția a fost prezentată la Săptămâna modei de la Paris din ianuarie și va fi lansată în magazine în luna iunie, dar produsele vestimentare cu imprimeuri inspirate de starul pop nu vor mai fi puse în vânzare.

Reprezentanții casei Louis Vuitton au spus că, la momentul prezentării colecției, documentarul nu avusese încă premiera, potrivit Reuters.

„Îmi dau seama că, în lumina acestui documentar, show-ul a stârnit reacții emoționale. Condamn strict orice formă de abuzare a copiilor, violență, încălcare a drepturilor omului”, a declarat designerul Virgil Abloh, care se ocupă de colecțiile dedicate bărbaților.

Abloh, care a fost angajat de Vuitton în martie 2018, a declarat că scopul colecției a fost acela de a-l prezenta pe Jackson ca un artist al culturii pop.

Documentarul HBO „Leaving Neverland” a avut premiera pe 25 ianuarie, la Festivalul de Film Sundance, Statele Unite ale Americii. El este regizat de cineastul premiat cu BAFTA Dan Reed și spune poveștile lui Wade Robson și James Safechuck, din momentul în care, minori fiind, l-au cunoscut pe cântăreț, aflat în culmea succesului său muzical, în anii ´80 și la începutul anilor ´90, până în momentul în care traumele suferite în copilărie au început să se facă simțite în viața lor de adulți.

Postul de televiziune HBO, căruia i s-au cerut daune de 100 de milioane de dolari, a dat publicității o declarație potrivit căreia decizia de a difuza documentarul urmărește să „ofere tuturor posibilitatea de a evalua filmul și acuzațiile prezentate fiecare pentru el însuși”.

În afara relatărilor făcute de cei doi, filmul include povestiri oferite de rudele bărbaților, dar și vocea lui Jackson însuși așa cum apare în înregistrările trimise lui Robson.

Protagoniștii documentarului au afirmat că nu au fost plătiți să apară în film și că nici nu se așteaptă la vreun fel de beneficii din acest punct de vedere.

„Credem că sugestiile din documentar sunt foarte tulburătoare”, a declarat și Michael Burke, CEO al Louis Vuitton, care este, în prezent, cel mai mare brand de modă de lux din lume.