Volumul vânzărilor Coca-Cola în România a scăzut ușor în primul trimestru

Publicat: 16 05. 2013, 12:15
Actualizat: 23 03. 2019, 06:34

Volumul vânzărilor Coca-Cola în România a scăzut în primul trimestru cu aproximativ 5%, declin generat în principal de segmentul apelor minerale, scrie Mediafax.

„Volumul vânzărilor în România a scăzut cu un procentaj median de o singură cifră, categoria apei fiind cel mai mare contribuitor la acest declin”, se arată într-un comunicat transmis joi de Coca-Cola HBC AG, îmbuteliatorul companiei americane în regiune.

În categoria băuturilor carbonatate, Coca-Cola Zero a înregistrat o creștere de aproximativ 15% față de primele trei luni din 2012, în timp ce vânzările Coca-Cola Regular au urcat ușor.

Compania a înregistrat de asemenea creșteri în categoria ceaiurilor gata preparate.

La nivel de grup, volumul vânzărilor Coca-Cola HBC a stagnat la aproximativ 427 milioane de navete.

Venitul net din vânzări a stagnat la 1,43 miliarde euro. Compania a înregistrat o pierdere netă în condiții comarabile de 15,9 milioane euro, față de 19,1 milioane euro în primele trei luni ale anului trecut.

Fii la curent cu știrile economice ale momentului. Abonează-te la pagina de Facebook Gândul Financiar.