Brand-ul Simona Halep valorează 2-3 milioane de dolari

Publicat: 26 05. 2018, 16:49
Actualizat: 22 01. 2019, 19:10

„Faptul că Simona a ajuns numărul 1 e meritul ei, pentru că a stat acolo, a luptat, că joacă și și-a așteptat momentul cel mai bun în care a ajuns numărul 1 mondial. Nu l-a tras la sorți.

În momentul de față ea e cel mai bun ambasador al sportului românesc. Valoarea de piață e dată mult și de țara din care provii. Probabil că valoarea de piață a Simonei în momentul ăsta în România poate fi de 2-3 milioane, dar stai să te gândești dacă ți-ai dori să ai multe branduri, să te asociezi cu toată lumea mai ales când joci.

Acum, programul ei e foarte încărcat. Orice asociere a ta cu altcineva presupune niște obligații. Tu trebuie să vezi dacă în calendarul tău pe anul respectiv poți să-ți asumi obligațiile alea”, a spus Cosmin Hodor, managerul de comunicare al Simonei Halep.

Sub titlul „Simona Halep face investiții uriașe în timp ce câștigurile îi cresc”, revista noteză că: „Simona Halep continuă să investească. Ocupanta locului 1 în ierarhia WTA a trecut bariera celor 20 de milioane de euro câștigate din tenis și investește din ce în ce mai mult”. Simona Halep deține mai multe hoteluri la munte. De asemenea, alte două hoteluri se află în costrucție, pe litoralul Mării Negre.