Câți telespectatori s-au uitat la România-Franța

Publicat: 11 06. 2016, 15:19

La nivelul întregii țări, peste 4,5 milioane de români se uitau la Pro TV, iar aproape 200.000 erau pe Dolce Sport. Diferențele dintre meciul de pe Pro TV și celelalte stații au fost consistente, mai ales la orașe și pe segmentul comercial: cota de piață a Pro TV a fost de peste 50% pe toate targeturile, cu un 71% pe segmentul comercial 18-49 de ani.

În termeni de cotă de piață, 71% share este cel mai ridicat nivel al vreunui program din istoria măsurătorilor de audiență: practic, aproape trei sferturi dintre românii între 18 și 49 de ani care aveau televizoarele deschise se uitau la deschiderea Euro 2016 Franța – România, scrie paginademedia.ro.

Oricum, pe publicul comercial, consumul TV a fost afectat de faptul că mulți români au preferat să vadă meciul în public sau la terase, zone care nu sunt contorizate în clasamentele de audiență.

Pe de altă parte, Franța – România, care a deschis Euro2016, a adus cifre record pentru TF1, postul care a difuzat partida în Franța. Peste 14,4 milioane de telespectatori au urmărit partida. Cifrele au fost cele mai bune din an pentru TF1. Partida a avut pe final un vârf de 16,5 milioane de persoane.