Televiziunea The Style Network se relansează pe 1 aprilie în România

Publicat: 11 03. 2013, 17:27
Actualizat: 14 02. 2019, 00:18

Televiziunea The Style Network, deținută de NBCUniversal, se relansează pe 1 aprilie, postul urmând să aibă o nouă imagine și un nou logo, vizibile inclusiv în România, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

Televiziunea The Style Network (Style) se va relansa, de la 1 aprilie, atât în România, cât și în alte țări din Europa Centrală, Orientul Mijlociu și Asia (Singapore și Indonezia).

În România, The Style Network este recepționată de jumătate dintre abonații la platforma de DTH ai Romtelecom și de abonații la pachetele de cablu digital din Romtelecom, au declarat, pentru MEDIAFAX, reprezentanții televiziunii în România.

The Style Network va avea un nou logo, „un look împrospătat” și un slogan nou, inspirate de schimbarea prin care a trecut televiziunea în America de Nord, la jumătatea anului 2012.

Sub noul slogan, „Watch It. Love It. Style It”, televiziunea va oferi conținut original și atractiv. Ca parte a acestui proces de rebranding, vechea siglă circulară a televiziunii este acum înlocuită de una complet nouă – logoul Style scris cu o nuanță închisă de bleumarin, evidențiat de câteva tușe de culoare albastru deschis. Noul logo va fi adaptat în diverse forme și culori, care reflectă tendințele mereu în schimbare din modă și lifestyle.

„Style este locul în care publicul feminin dornic să fie la curent cu tendințele din modă sau lifestyle se va regăsi. Conținutul postului, orientat asupra stilului de viață modern, completează portofoliul nostru existent, deja, pe piață. O dată cu această împrospătare, dorim să ducem brandul la un nivel superior, continuând, totodată, să lărgim aria de distribuție a canalului”, a declarat Tariq Syed, Managing Director, pentru Europa Centrală la Universal Networks International.

Cu ocazia acestui rebranding, Style va difuza câteva show-uri noi: „House of Fab”, „Built” și „Big Rich Atlanta”. De asemenea, Style va continua să difuzeze seriile „Giuliana și Bill” (sezonul al cincilea), „Jerseylicious” (sezonul al șaselea) și „Glam Fairy”.

Universal Networks International, divizia globală de canale a NBCUniversal, este una dintre cele mai mari companii de divertisment, furnizând conținut și banduri de calitate pentru peste 176 de țări din Europa, Orientul Mijlociu, Africa, America Latină și Asia Pacific. Portofoliul include brandurile Universal Channel, Syfy, 13th Street Universal, Studio Universal, E! Entertainment Television, The Style Network, DIVA Universal și Golf Channel. Universal Networks International este implicată și în societatea mixtă KidsCo.

Universal Networks International este parte a NBCUniversal, una dintre cele mai mari companii de media și divertisment în dezvoltarea, producția și marketingul divertismentului, știrilor și informației pentru o audiență globală. Comcast Corporation deține o majoritate de acțiuni de 51% din NBCUniversal, iar restul acțiunilor de 49% este deținut de GE.