A promovat un angajat „de încredere” și l-a lăsat să îi conducă afacerea. Când s-a întors a găsit o gaură de 20.000 de euro

Publicat: 01 10. 2014, 08:35
Actualizat: 11 01. 2020, 07:25

În decembrie 2010, tânărul Alexandre Gorj, născut și crescut în Franța, dar cu mama româncă, a ales să deschidă un business în România, după ce Decathlon l-a adus în țară ca manager al primului magazin deschis pe piața locală. Gorj avea 23 de ani când a deschis primul magazin de macarons în zona Dorobanți din Capitală, pe o piața în care concurenții aproape că nu existau, iar oamenii se gândeau la paste când auzeau de prăjiturile franțuzești.

„Lumea avea o problemă când auzea de macarons, se gândea la paste și la Italia, prin urmare trebuia să ne ocupăm mai întâi de poziționarea ca prăjitură”, povestea anterior tânărul în Business Magazin. A investit mai întâi 50.000 de euro și a ajuns rapid la trei magazine în București, apoi a deschis unități și în Cluj, Iași, Constanța, Sibiu, Ploiești, Chișinău.

Citește articolul complet în Business Magazin >>>