BCR se pregătește de schimbări. La ce trebuie să se aștepte clienții

Publicat: 03 06. 2015, 13:59
Actualizat: 16 04. 2018, 05:40

Andreas Treichl vorbește despre planurile de viitor ale celei mai importante bănci românești, care finanțează o treime din economie, dar care în criză a pierdut teren, scrie Ziarul Financiar.

BCR trebuie să-și îmbunătățească în mod „structural” relația cu clienții cor­­porate și de aceea va reevalua complet gama de produse și procese care țin de creditarea pe acest segment, spune Andreas Treichl, CEO al Erste Group, acționarul principal al celei mai mari bănci din România.

„În acest moment ne concentrăm eforturile pe îmbunătățiri structurale, cum ar fi regândirea procesului de creditare, modernizarea infrastructurii și a rețelelor informatice, managementul operațional și analitic al relației cu clienții, instruirea, testarea și licențierea personalului”, a declarat Treichl într-un interviu pe e-mail acordat Ziarului Financiar.

Citește articolul integral în Ziarul Financiar