Breșă de securitate: Aproape 100.000 de carduri de credit au fost afectate într-un atac cibernetic care a vizat două companii gigant

Publicat: 08 04. 2018, 17:57
Actualizat: 26 03. 2019, 14:33

Firmele au descoperit că incidentul a afectat informațiile de plată online ale clienților. Incidentul a avut loc începând cu 26 septembrie 2017 și a fost desccoperit și rezolvat în data de 12 octombrie.

Delta și Sears au transmis că au fost notificați cu privire la incident săptămâna trecută și că datele anumitor clienți au fost accesate. Datele personale legate de pașaport, identificare guvernamentală și securitate nu au fost afectate, a transmis Delta, al doilea cel mai mare operator de zboruri din Statele Unite.

Delta a transmis că a implicat autoritățile federale, care au confirmat că incidentul a fost rezolvat în luna octombrie a anului trecut.

„În acest moment, chiar dacă un număr mic dintre clienții noștri au fost expuși, nu putem spune încă dacă vreo informație personală de-a clienților a fost accesată sau compromisă”, a transmis compania Delta.

CITEȘTE CONTINUAREA PE ZIARUL FINANCIAR