CONFERINȚA RoNewMedia. Șeful Google România: Utilizatorii caută rezultate, nu se uită dacă firma e locală sau globală

Publicat: 16 05. 2012, 12:12
Actualizat: 17 05. 2012, 18:56

Companiile din România nu își aleg partenerii cu care lucrează la promovarea online după criteriul tipului de companie, dacă aceasta este una globală sau locală, ci se uită la rezultatele pe care le pot obține a declarat Dan Bulucea, directorul Google România în cadrul conferinței RoNewMedia, informează Ziarul Financiar.

„Nu cred că utilizatorii se gândesc: acesta este un produs global, îl prefer pe cel local”, a răspuns Bulucea la întrebarea dacă există o competiție între marile companii internaționale precum Facebook sau Google și site-urile locale. „Pe de altă parte, nu toate firmele locale capitalizează oportunitățile de business locale. Există agenții de turism care încep să facă business în România pentru că sunt agenții care nu capitalizează oportunitățile din România”, a spus Bulucea.

„Lupta este dură dar problema nu este cum concurăm noi cu site-urile globale. Este doar o etapă de dezvoltare a pieței”, a spus Călin Rotăruș, General Manager al Goldbach Audience. „Provocarea noastră este să explicăm mai bine care sunt diferențele: de ce ai face publicitate pe o rețea low cost, de ce ai face publicitate pe o rețea de branduri românești sau pe o rețea globală. Trebuie să învățăm cum le folosim pe toate”, a spus Rotăruș. (Adrian Seceleanu )

CITEȘTE ARTICOLUL INTEGRAL ÎN ZIARUL FINANCIAR