Cum explică Ministerul Turismului faptul că adresa de e-mail pentru reclamații nu funcționează

Publicat: 12 07. 2012, 13:30
Actualizat: 21 03. 2019, 20:52

Românii care întâmpină probleme, în timpul vacanței, legate de calitatea serviciilor obținute din partea hotelierilor, de calitatea serviciilor prestate pe plaje sau a celor oferite de către agențiile de turism nu pot face, în momentul de față, reclamații pe adresa oficială pusă la dispoziția lor de către reprezentanții Ministerului Dezvoltării Regionale și Turismului (MDRT).

„Poate este o problemă de server”, au declarat pentru gândul reprezentanții ministerului de resort care susțin că aceeași adresă de e-mail este folosită și în cazul comunicării între diferite persoane din cadrul instituției.

Sursă: gândul.info

„Aceasta este adresa oficială. Nu am altă adresă decât cea de la punctul de informare”, ne-au mai explicat cei de la MDRT.

Nu este însă pentru prima dată când a fost semnalată o astfel de problemă, după cum au mai adăugat ei. „Ne-au scris și nouă românii pe contul de Facebook  și le-am dat adresa punctului de informare”, ne-au menționat reprezentanții Ministerului Turismului.

Ei îi sfătuiesc, astfel, pe turiștii nemulțumiți de calitatea serviciilor de care beneficiază în timpul concediilor să depună reclamațiile pe adresa de e-mail info@mdrt.ro.

După primirea plângerilor, ele vor fi redirecționate către inspectorii Direcției Control, Consiliere și Monitorizare în Turism care au competența necesară pentru desfășurarea controalelor și pentru aplicarea diferitelor sancțiuni.

Persoanele care consideră că au sesizat nereguli se pot adresa celor de la MDRT și telefonic, la numărul gratuit, 0800.868.282 („Tel-Verde”) sau prin fax la numărul (+40) 0372.144.021.