IKEA România anunță retragerea unui produs. Care este motivul. Clienții, sfătuiți „să înceteze imediat utilizarea acestuia”

Publicat: 05 06. 2013, 13:02
Actualizat: 29 07. 2014, 20:00

Magazinul IKEA din Zona Comercială Băneasa recomandă tuturor clienților care au cumpărat cana LYDA să înceteze imediat utilizarea acesteia și îi invită să o returneze la magazin, pentru a primi înapoi suma integrală plătită pe produs, informează IKEA România.

„Compania IKEA a primit 20 sesizări cu privire la faptul că fundul cănii LYDA s-a desprins în timpul folosirii la temperaturi ridicate. Pentru a evita posibilitatea ca utilizatorul să se frigă, produsula fost imediat retras de la vânzare din toate magazinele IKEA din lume și au început investigațiile”, se arată în comunicatul IKEA România.

Testele realizate până în acest moment au reflectat un defect la un număr restrâns de produse, care determină o sensibilitate la diferențele de temperatură. „Cercetările vor continua până la identificarea și eliminarea cauzei profunde care a dus la desprinderea fundului”, relevă sursa menționată.

Între timp, compania IKEA a sistat vânzarea produsului și invită toți consumatorii să îl returneze, pentru a primi în schimb contravaloarea acestuia. În comunicat se mai arată că nici un alt tip de căni comercializate în magazinele IKEA din lume nu este afectat de această acțiune de retragere de pe piață.

Cana LYDA a intrat în gama de produse de pe rafturile magazinelor IKEA din toată lumea în august 2012 și a fost retrasă de la vânzare în aprilie 2013, după prima sesizare. Cănile LYDA au fost produse în Thailanda și au fost vândute în toate magazinele IKEA din lume în perioada august 2012-aprilie 2013, în număr de 220.000 bucăți.

Pe plan local, magazinul IKEA din București a comercializat până la data retragerii 1.105 căni LYDA cu codul de produs 302-033-79, la prețul de 17,99 lei și nu a primit nicio sesizare. Articolul cu codul 502-033-78 nu a fost disponibil pentru vânzare în România.

Clienții care au un produs cu codul 302-033-79, cumpărat din magazinul IKEA din Băneasa, sunt invitați la departamentul de Relații cu Clienții din magazin pentru a-l returna și a-și primi banii înapoi, începând chiar de astăzi, 5 iunie 2013, informează IKEA.