Metro Cash&Carry a ajuns la peste 700 de magazine „LaDoiPași”

Publicat: 05 03. 2014, 15:14
Actualizat: 04 08. 2014, 22:11

LaDoiPași este cea mai mare rețea de magazine de proximitate la nivel național, fiind reprezentată în fiecare județ din România, se arată într-un comunicat al companiei.

În topul județelor cu cel mai mare număr de magazine LaDoiPași se numără Constanța, cu 47 de magazine operaționale, Brașov, cu 42 de magazine deschise, București și Iași, cu câte 37 de magazine. Recent, Sălaj a devenit cel de-al 41-lea județ în care este reprezentată rețeaua LaDoiPași, cu primul magazin deschis în decembrie 2013.

„Încă de la lansarea sa, programul LaDoiPași și-a propuns să îi susțină pe micii comercianți în dezvoltarea propriilor afaceri. Experții Metro Cash&Carry România oferă consultanță proprietarilor dornici să fie parteneri în rețea, păstrându-le independeța administrativă și financiară”, a declarat Gilles Roudy, directorul general al Metro Cash&Carry România.

Grupul german Metro a intrat în România în octombrie 1996 și deține în prezent 32 de magazine Cash & Carry și 4 hipermarketuri real. Metro a vândut anul trecut 20 de magazine real din România către retailerul francez Auchan, într-o tranzacție de 1,1 miliarde euro care a inclus și unitățile din Ucraina, Polonia și Rusia.

Veniturile retailerului german în Europa de Est au scăzut cu 10,8% în ultimele trei luni ale anului trecut, la 4,6 miliarde euro, influențate și de vânzarea magazinelor Real din România, Rusia și Ucraina, care a îmbunătățit însă profitabilitatea diviziei de hipermarketuri.