Producătorii de ceasuri de lux își reglează mecanismele după tsunamiul francului elvețian: Un party de 30 mil. euro a fost stricat în doar câteva minute

Publicat: 26 01. 2015, 14:32
Actualizat: 21 03. 2019, 07:49

Decizia a fost luată pe 15 ianuarie, doar cu câteva zile înainte de cea de-a 25-a ediție a Salon International de la Haute Horlogerie din Geneva (SIHH), unul dintre cele mai ex­clu­siviste evenimente din lume în care manu­fac­turile elvețiene de înaltă clasă, și nu numai, își prezintă noutățile, scrie După Afaceri Premium.

„Imperii” precum Vacheron Constantin, Cartier, IWC Schaffhausen, Piaget sau Panerai și-au etalat complicațiile orologere sau miile de ore petrecute în montarea diamantelor pe cele mai fine brățări în perioada 19-22 ianuarie, la Geneva, într-un eveniment în care cheltuielile de marketing ale caselor prezente se ridică la aproa­pe 30 de milioane de euro, potrivit Bloomberg.

Invitatul incomod

Poate că nimeni nu știe mai bine decât jucătorii din industria luxului importanța men­ți­nerii imaginii. Zâmbetele erau largi, hainele scum­pe, tocurile amețitoare. Rusă, japoneza, ita­liană, spaniolă, franceză, engleză se îm­pleteau într-un murmur universal.

Citește mai multe pe După Afaceri Premium