Un brand românesc se vinde în cel mai mare lanț de magazine naturale din SUA

Publicat: 03 05. 2016, 20:47

Primi pași au fost făcuți încă de anul trecut, iar AQUA Carpatica se exportă acum în 14 țări, cum ar fi Marea Britanie, Japonia, China, toate țările Golfului (Emiratele Arabe Unite, Qatar, Kuweit, Regatul Bahrain, Regatul Arabiei Saudite, Sultanatul Oman), Rusia, Moldova, Germania, Ungaria, Spania, Australia, Finlanda.

În acest moment valoarea produselor AQUA Carpatica este confirmată prin parteneriate solide cu operatori internaționali de mare prestigiu.

Astfel, printr-un comunicat de presă, agenția de PR  5WPR din New York anunță listarea în California a produselor AQUA Carpatica în lanțul de magazine Whole  Foods Markets.

În același anunț se precizează că, după rețeaua din California, AQUA Carpatica va fi prezența în întreg lanțul din SUA.

Whole Foods Markets este un lanț comercial american de produse alimentare naturale prezent pe întreg teritoriul Statelor Unite.

Pe lângă acest lanț, brandul AQUA Carpatica mai este listat în rețelele Kroger (la nivel național), Gelson”s și Sprouts Farmers Markets (California și sud-estul SUA).

AQUA Carpatica este singura apă minerală din România care se vinde conform legislației SUA în toate cele 50 de state precum și în prestigiosul magazin Harrods din Londra.

„România poate fi prezentă la nivel mondial prin produse premium de calitate cu valoare adăugată. Noi, AQUA Carpatica, promovăm izvoarele românești de apă minerală de o puritate unică în lume și facem acest efort împreună cu promovarea frumuseților și bogățiilor munților Carpați. Considerăm că România are atuuri tangibile cu nimic mai prejos decât țările occidentale.” declara Jean Valvis, Președinte-Director General Valvis Holding.

În demersul de comunicare, pornind de la studii științifice relevante, AQUA Carpatica își asumă un nou rol de educator și formator asupra calităților  și beneficiilor unei apei minerale naturale pure, lipsite de nitrați, mai ales pentru femei însărcinate și copii. Efortul de comunicare privește și apele procesate (filtrate și așa-zis „purificate”) și aduce informații clare asupra diferențelor dintre apele natural acidulate și sifoane.

AQUA Carpatica a fost lansată pe piață românească la finele anului 2010 că operațiune investițională greenfield, iar de la lansare a reușit performanțe de notorietate și vânzare absolut remarcabile.

Politica de poziționare internațională a brand-ului AQUA Carpatica este una premium, cu un preț cu 5% până la 15% mai mare decât al produselor Evian.

Cifrele de vânzări pe piața românească vorbesc de la sine: într-o piață specifică stagnantă și conservatoare, AQUA Carpatica a înregistrat creșteri de vânzări spectaculoase.