După „Why don”t you come over”, și bulgarii răspund britanicilor: „Dacă are sub 50% alcool, la noi nu se cheamă băutură”. Cine este „imigrantul” care dă gol după gol în Anglia

Publicat: 01 02. 2013, 16:43
Actualizat: 24 05. 2014, 19:20

După ce gândul și GMP Advertising au creat campania „Why don”t you come over”, a venit și rândul bulgarilor să răspundă temerilor guvernului britanic, cum că țara lor va fi invadată de români și bulgari în 2014, odată cu relaxarea regulilor pentru imigrare.

Bulgarii alocă 200.000 de euro din bani publici pentru a le răspunde britanicilor. Pentru început, este vorba despre o campanie pe Facebook, intitulată „Not OK for the UK”, care compară Bulgaria și Marea Britanie și scoate în față avantajele vecinilor noștri.

sursa foto Facebook / Not OK for the UK

sursa foto Facebook / Not OK for the UK

Câteva dintre mesajele campaniei din Bulgaria: „Străzile din Bulgaria sunt pavate cu aur”; „Marea Britanie – Funny beach, Bulgaria – Sunny Beach”; „După 64 de ani, un imigrant a marcat un hatrick contra lui Liverpool. Da, un imigrant (n.r. bulgarul Berbatov)”; „Noi suntem prietenoși, voi nu”; „Dacă are sub 50% alcoolemie, la noi nu se numește băutură” sau „Noi avem toate anotimpurile”.

De asemenea, bulgarii realizează comparații între prețurile, mâncarea ori femeile din Bulgaria și Marea Britanie, vecinii noștri ieșind în avantaj la toate capitolele.

Pagina de Facebook „Not OK for the UK” are peste 3.000 de Like-uri.

sursa foto Facebook / Not OK for the UK

sursa foto Facebook / Not OK for the UK

sursa foto Facebook / Not OK for the UK