Cum arată primul smart shop deschis de Orange în România, la Cluj-Napoca FOTO

Publicat: 19 03. 2015, 14:13
Actualizat: 11 01. 2020, 20:16

Jean Francois Fallacher, CEO Orange România, a declarat că noul format de magazine Orange va oferi clienților timp redus pentru soluționarea cerințelor, o abordare personalizată a ofertelor și soluții pentru petrecerea cât mai plăcută a timpului de așteptare, transmite corespondentul MEDIAFAX.

Smart shop-ul Orange, inaugurat în urma extinderii și reamenajării celui mai mare magazin al companiei din Cluj-Napoca, are o cuprafață de 325 de metri pătrați și este în întregime digital, astfel că nu se folosesc afișe și postere de hârtie, toate informațiile fiind oferite digital, pe ecrane, iar clienții primesc bon de ordine direct prin sms, contractele fiind semnate în format electronic.

De asemenea, clienții au la dispoziție și un stand pentru încărcarea telefoanelor mobile și pot testa noile gadgeturi, unele aduse în premieră în România.

„Orange România este una dintre filialele grupului care au în palmares numeroase lansări în premieră, precum tehnologia EDGE, primul apel HD Voice internațional, tehnologia Passpoint sau recentul stick Orange TV. Vom continua în același ritm susținut, cu planuri de a investi aproape o jumătate de miliard de euro până la sfârșitul anului 2018”, a afirmat Fallacher.

El a adăugat că orașul Cluj-Napoca a fost ales pentru lansarea noului concept de magazin deoarece aici au avut loc mai multe lansări de servicii Orange la nivel național.

„Clujul este o parte importantă a infrastructurii noastre, este un oraș extrem de legat de inovare”, a spus CEO Orange România.

Noul concept va fi extins la nivel internațional, în țări precum Franța, Spania sau Polonia.