A convins 400 dintre cei mai cunoscuți oameni din lume să i se alăture trimițându-le UN E-MAIL. Secretul care a făcut ca mailul lui să fie citit de niște persoane FOARTE OCUPATE

Publicat: 07 02. 2015, 17:45

Unul dintre lucrurile care l-au ajutat pe Levy să dezvolte această rețea, care cuprinde de la laureați ai premiului Nobel la directori de companii și celebrități, a fost acela că a descoperit modalitatea potrivită de a trimite e-mailuri și de a obține răspunsuri chiar și de la cele mai ocupate persoane, scrie Business Insider.

Iată câteva sfaturi pe care Levy le dă celor care vor să se asigure că mailurile lor vor ajunge, într-adevăr, să fie văzute de destinatari:

1. Nu te comporta ca un vânzător.

„Nu încerc să îi conving de nimic prin mesajul meu”, spune consultantul, adăugând că tot ce face este să le explice persoanelor cu care vrea să aibă o relație profesională că este fascinat de munca pe care acestea o depun și că și-ar dori să se întâlnească cu ele pentru a discuta despre acest lucru.

2. Scrie e-mail-uri scurte.

Atunci când Levy trimite e-mailuri unor celebrități sau unor directori de companii, consultantul încearcă să se limiteze la un mesaj care cuprinde cel mult 3-5 propoziții. El include link-uri pe care persoanele contactate le pot accesa pentru a afla mai multe detalii despre rețeaua sa.

3. Subiectul e-mailului este important.

Pentru a le atrage atenția destinatarilor, consultantul folosește drept subiect al e-mail-urilor expresia „întrebare rapidă”.

4. Oferă un răspuns clar în următorul pas al discuției.

Dacă persoana vizată este interesată de e-mailul primit și îți răspunde printr-o întrebare, trebuie să ai pregătit un răspuns concret sau să o inviți la o întâlnire pentru a discuta mai multe despre un anumit subiect.