Campania Gândul, GMP, Webstyler, „Why don”t you come over”, premiată la Internetics

Publicat: 11 10. 2013, 19:36
Actualizat: 29 07. 2014, 18:18

Campania Gândul WHY DON”T YOU COME OVER?„, care a reușit să aducă lumină pe imaginea României în lumea întreagă, a fost premiată joi seară în cadrul Galei Internetics. Campania, realizată de GMP Advertising și Webstyler pentru Gândul.info, s-a impus la secițiunile Viral Non-Video”, Viral Non-Video”, „Art, Culture, Media and Entertainment”, Webstyler fiind desemnată Agenția digitală a Anului.

WHY DON”T YOU COME OVER?  este campania realizată în România care a generat cea mai mare vizibilitate pe plan internațional – atât în presa din lumea întreagă, unde a avut acoperire media în valoare de peste 2 milioane de euro, cât și în Parlamentul European sau chiar în Guvernul Marii Britanii.

Campania WHY DON”T YOU COME OVER? a primit miercuri și marele premiu miercuri și marele premiu al secțiunii Digital Campaigns la Golden Drum, cel mai important festival de comunicare din Europa centrală și de sud-est, potrivit unui comunicat remis Mediafax. Acesta este primul Grand Prix primit de GMP și Webstyler la Golden Drum ori altă competiție internațională și se alătură unui portofoliu bogat de premii naționale și internaționale primite de cele două agenții.

„Felicitări clientului Gândul.info pentru curaj. Ați îndrăznit și am câștigat! Nu este o coincidență că primul Grand Prix primit de GMP Advertising vine din zona comunicării digitale. Industria de comunicare se schimbă, iar noi nu putem sta deoparte, spectatori, ci contribuim la schimbare. Începând cu acest an, GMP și-a propus să exploreze cât mai mult zona comunicării digitale. Campania pentru Gândul.info, dar mai ales această apreciere cu Grand Prix în categoria Campanii Digitale confirmă valoarea echipei și pe competența digitală. Bravo Mihai și echipelor GMP și Webstyler”, a declarat Felix Tătaru, General Manager GMP.

În luna iunie, WHY DON”T YOU COME OVER? a fost pe lista scurtă a nominalizaților în secțiunea PR Lions, în cadrul celebrului Festival Internațional de Publicitate de la Cannes. Astfel, campania a luptat  pentru un trofeu la categoriile „Crisis and Issue Management” și „Media, Arts and Entertainment”. WHY DON”T YOU COME OVER? a fost singura campanie românească care a ajuns pe lista scurtă a nominalizărilor în secțiunea PR Lions.

Un juriu internațional format din directori de creație din întreaga lume și condus la secțiunea PR de Rafe Ring, CMO al Global Insights Group, a acordat medalia de aur campaniei „Why Don’t You Come Over?”, și la AdStars 2013, unul dintre cele mai importante festivaluri de profil din lume.