Compania de cosmetice a RIHANNEI, Fenty Beauty, a fost acuzată de RASISM

Publicat: 03 04. 2019, 14:43

Controversele au apărut după ce imaginea respectivului produs cosmetic iluminator, într-o nuanță de roșu, a fost încărcată pe rețeaua de socializare online Instagram. Numele produsului, „Geisha Chic”, a atras reacții negative din partea fanilor, care au fost de părere că brand-ul Fenty Beauty este rasist și și-a trădat atitudinea pozitivă privind diversitatea și activismul social.

Criticile i-au determinat pe reprezentanții companiei să își ceară scuze.

 

„V-am ascultat, am scos produsul de pe piață până când va putea fi redenumit. Voiam să ne cerem personal scuze. Mulțumim pentru că ne-ați educat”, se arată într-un mesaj al companiei trimis unui utilizator.

O gheișă este o femeie japoneză care își delectează oaspeții prin dans, muzică și cântat. Tradiția japonezelor care își întrețin oaspeții prin activități distractive datează de câteva secole, însă acestea încă sunt confundate cu „oiran”, fostele curtezane din Japonia.

Rihanna, pe numele real Robyn Rihanna Fenty, în vârstă de 31 de ani, și-a lansat primul album discografic în 2005, iar primul ei single care a ajuns pe primul loc în topul Billboard a fost piesa „S.O.S.”. Au urmat alte trei piese care au ajuns pe prima poziție a clasamentelor muzicale: „Umbrella”, „Take a Bow” și „Disturbia”. Cel de-al optulea album de studio al artistei născute în Barbados, și cel mai recent, este „Anti” și a fost lansat în 2016. Cu peste 250 de milioane de albume vândute în lumea întreagă, Rihanna, recompensată cu nouă premii Grammy, a ajuns un idol al noii generații. În 2017, cântăreața a debutat în industria produselor cosmetice, prin intermediul companiei Fenty Beauty, iar, un an mai târziu, a lansat o linie de lenjerie intimă numită Savage x Fenty.

Foto: Hepta