Micul dejun consistent – secretul scăderii în greutate

Redactor:
Mădălina Chițu
Micul dejun consistent – secretul scăderii în greutate
Un grup de cercetători germani de la Universitatea din Munchen susțin că au descoperit cea mai eficientă metodă de a scăpa de kilogramele în exces

Un grup de cercetători germani de la Universitatea din Munchensusțin că au descoperit cea mai eficientă metodă de a scăpa dekilogramele în exces, informează revista Time. Potrivitspecialiștilor, secretul unei diete de succes constă într-un micdejun consistent, deoarece acesta stimulează arderea grăsimilor șimenține senzația de sațietate pe tot parcursul zilei. În plus,această regulă trebuie menținută și după scăderea în greutate,pentru a preveni reîngrășarea.

Pentru a ajunge la această concluzie, oamenii de știință aumonitorizat timp de două săptămâni 380 de persoane, dintre care 280erau obeze, iar restul de 100 aveau o greutate normală. În acestinterval de timp, subiecții au trebuit să mănânce în fiecaredimineață câteva felii de brânză, câteva felii de șuncă, două ouăprăjite sau fierte, o legumă proaspătă, un fruct proaspăt și să beaun pahar de lapte sau o cană de ceai. Pentru a mai diversificameniul, participanții la studiu puteau înlocui această variantă cuo porție de lapte fiert peste care se adăugau cereale integrale,două-trei felii de unt cu gem și un pahar de suc natural din fructeși legume făcut în casă. Contraindicate la orice masă a zilei erapâinea albă, sucurile din fructe cumpărate din magazin, preparatelede tip fast-food, cartofii prăjiți și fripturile făcute în ulei.Experții germani susțin că astfel organismul primește doza zilnicăde nutrienți încă de la prima ora a zilei, iar corpul nu va maisimți nevoia să mănânce mai mult pe parcursul zilei.

La sfârșitul perioadei de monitorizare, voluntarii obezi aureușit să slăbească până la 15 kilograme fără ca organismulacestora să resimtă efectele negative ale pierderii rapide îngreutate, precizând că un mic dejun consistent i-a ajutat să nu maimănânce mult pe parcursul zilei, iar cina era luată la ora 18 searasau cu cel mult 4 ore înainte de a se culca.

Participanții care aveau o greutate normală au raportat că nus-au îngrășat.

În plus, în urma cercetării s-a constatat că voluntarii obeziaveau cu 2,4 la sută mai puțină grăsime în corp și cu 3,6 la sutămai puține grăsimi în zona abdominală.

Inchide