Produsul de la LIDL care a întrecut rivali de 10 ori mai scumpi

Publicat: 23 12. 2013, 09:53
Actualizat: 18 05. 2015, 18:27

Marca proprie de whisky Lidl a întercut multe branduri rivale de 10 ori mai scumpe în clasamentul publicat în ultima ediție din Whisky Bible de la Jim Murray, cel mai perstigios ghid pentru celebra băutură, notează cotidianul britanic The Mirror.

Marca proprie de whisky a Lidl se vinde în Marea Britanie cu 16 euro. Whisky-ul Lidl a fost foarte apreciat de experții de la Jim Murray, dând băuturii 88,5 puncte din 100.

Lidl a reușit să întreacă branduri de 10 ori mai scumpe, doi dintre cei mai apropiați rivali, Imperial Tribute (care se vinde la 150 de euro sticla) și  Prime Blue (120 de euro sticla) au avut scoruri mai mici, scrie Ziarul Financiar.

Whisky Bible 2014 conține recenzii pentru 4.500 de whisky-uri. Anul trecut Lidl a lansat un whisky vechi de 33 de ani la numai 47 de euro. În mod normal, un whisky de 33 de ani s-ar fi vândut la peste 120 de euro sticla.