Războiul audiențelor s-a consumat la căpătâiul Mărioarei Zăvoranu. Ce rating au avut televiziunile în intervalul funeraliilor mamei Oanei Zăvoranu

Publicat: 21 04. 2015, 07:12
Actualizat: 03 09. 2019, 16:16

Duminică, în ziua înmormântării mamei lui Oana Zăvoranu, audiențele au avut manifestări atipice. Posturile tv care au abordat acest subiect s-au situat în topul preferinței telespectatorilor, iar România TV a fost cel mai urmărit canal din România, în intervalul 12:00-20:00 (când s-a încheiat înmormântarea), situându-se peste Pro TV și Antena 1.

România TV a fost lider atât la nivel național, cât și la orașe. Antena Stars, care a transmis în exclusivitate funeraliile mamei lui Oana Zăvoranu, a dat live înmormântarea, dar s-a ales cu locul patru în clasament.

România TV a fost cel mai urmărit post TV pe intervalul 12:00-20:00, cu o medie în intervalul respectiv de 760.000 de români în fiecare minut. Locurile doi-trei au fost ocupate de Antena 1 (744.000) și Pro TV (700.000), informează paginademedia.ro.

Cu live de la înmormântare, Antena Stars a fost pe locul patru cu 400.000 media de audiență.

Prima poziție la orașe a fost ocupată tot de România TV, cu 416.000 media de telespectatori în fiecare minut din intervalul 12:00-20:00. Clasamentul a fost întregit de Antena 1 și Pro TV.

Antena Stars a fost locul patru la orașe, cu o medie de 250.000 de persoane. În fine, la comercial, diferențele de clasament pe targetul 18-49 de ani au fost vizibile: Pro TV a fost lider cu o medie de 223.000, iar România TV a fost pe locul trei, în timp ce Antena Stars a ocupat locul patru.