Cum te-ar putea ajuta o băutură carbogazoasă să pierzi în greutate

Publicat: 18 10. 2012, 11:23
Actualizat: 30 07. 2014, 00:29

Producătorul gigant de băuturi răcoritoare Coca-Cola se află în parteneriat cu o companie farmaceutică franceză pentru lansarea unei game de băuturi pentru frumusețe despre care pretinde că ajută la pierderea în greutate și aduce alte beneficii pentru sănătate.

Mai târziu în această toamnă, Coca-Cola și producătorul de medicamente Sanofi vor începe vânzarea mărcii Beautific Oenobiol ca parte dintr-o campanie pilot ce va acoperi un număr limitat de magazine din Franța, informează Daily Mail, citat de Mediafax.

Potrivit unui raport Wall Street Journal, gama de patru băuturi Oenobiol va conține apă minerală, suc de fructe și aditivi nutritivi.

Conform descrierii ce va apărea pe ambalaje, produsele „ajută la întărirea firului de păr și a unghiilor, la pierderea în greutate și la creșterea energiei”.

Cele două companii au confirmat decizia după scurgerea unor informații aparținând sindicatelor Sanofi, conform cărora muncitorii ar fi fost nemulțumiți de faptul că producătorul farmaceutic a început să vorbească de băuturi pentru frumusețe la numai o lună după ce a anunțat planurile de reducere a anagajaților la un număr de 900.

Anunțul lansării a fost făcut în contextul în care Coca-Cola încearcă să crească vânzările în Europa și în care, asemenea competitorului Pepsi, lansează mai multe băuturi cu un conținut redus de calorii.

Mai devreme în acest an, filiala producătoare de băuturi din Franța a lansat varianta Sprite cu stevia, un îndulcitor natural fără calorii, după ce în 2010 a introdus Fanta cu stevia.

Sanofi, un producător de medicamente cu sediul în Paris, a cumpărat Laboratoire Oenobiol în 2009, o companie care produce suplimente nutriționale pentru piele și îngrijirea părului.

Pentru Sanofi, intrarea pe piața băuturilor pentru frumusețe este legată de încercările continue de a-și crește oferta de produse fără prescripție medicală pentru a compensa diminuarea veniturilor, cauzată de competiția cu producătorii de medicamente.