Ai abonament la Enel România? Ce se întâmplă dacă îți schimbi numărul de telefon sau buletinul

Publicat: 05 06. 2023, 15:23
Sursa foto: Enel

Clienții Enel România care își schimbă numărul de telefon sau își înnoiesc cartea de identitate trebuie să își actualizeze datele.

Grupul Enel deserveşte în România 3 milioane de clienţi prin reţeaua sa de furnizare şi distribuţie, iar în urmă cu câteva luni a anunţat plecarea din România. Compania şi-a anunţat oficial ieșirea din România în noiembrie, începând din acest an. Acest gen de situație nu presupune ieșirea din piața de energie a companiei Enel România, ci poate presupune doar schimbarea proprietarului activelor/schimbarea acționariatului, conform oficialilor ANRE.

Care e procedura

„Ți-ai schimbat recent buletinul ori ai un număr de telefon nou? Este foarte simplu și rapid să-ți actualizezi datele personale ce țin de relația contractuală cu noi, indiferent dacă te numeri printre clienții noștri casnici sau business. Accesează https://actualizare-date.enel.ro/ , introdu codul de plată și codul de client (pe ambele le găsești pe prima pagină a facturii tale de energie), iar apoi alege ce date dorești să actualizezi. Ulterior, vei primi o confirmare și un număr de înregistrare pentru solicitarea de actualizare a datelor”, au precizat reprezentații Enel România, pe contul de Facebook.

Italienii de la Enel S.p.A au ajuns la un acord pentru vânzarea activele către grecii de la PPC (Public Power Corporation)”. Tranzacția între Grupul Enel și PCC S.A. se va finaliza în trimestrul al treilea din 2023, după ce, în 8 martie, Enel S.p.A. a semnat cu firma greacă Public Power Corporation S.A. (PPC) un acord pentru vânzarea tuturor participaţiilor deţinute de către Grupul Enel în România. „Acordul prevede plata de către PPC a unei sume totale de aproximativ 1,260 miliarde de euro, ceea ce evaluează societăţile vândute la circa 1,9 miliarde de euro (100% din acţiuni). În plus, suma totală poate fi ajustată conform unor clauze uzuale în astfel de tranzacţii precum şi printr-un mecanism pentru potenţiale plăţi ulterioare, în funcţie de valoarea viitoare a activităţii de retail”, a anunţat compania italiană.