Autoritățile din turism vor să promoveze Bucureștiul ca destinație pentru turiștii de afaceri

Publicat: 15 02. 2012, 11:51
Actualizat: 03 06. 2012, 14:12
Principalele produse turistice care vor fi promovate în acest an de către autoritățile din domeniu vor fi turismul de afaceri și vizitele de scurtă durată din București și alte orașe importante, turismul cultural, cel balnear, Litoralul, geoturismul și turismul rural și sporturile de iarnă.

Principalele produse turistice care vor fi promovate în acest an de către autoritățile din domeniu vor fi turismul de afaceri și vizitele de scurtă durată din București și alte orașe importante, turismul cultural, cel balnear, Litoralul, geoturismul și turismul rural și sporturile de iarnă.

"Bugetul alocat acțiunilor cuprinse în programul anual de marketing și promovare turistică în anul 2008 este de aproximativ opt milioane de euro", se arată într-un comunicat al Ministerului pentru Comerț, Turism, IMM și Profesiuni Liberale.

Principalele piețe turistice pe care România va fi promovată sunt Germania, Italia, Franța, Marea Britanie, Irlanda, SUA și Canada, urmate de așa numitele piețe secundare – Ungaria, Israel, Austria, Spania, Belgia, Olanda și Luxemburg.

O a treia categorie sunt piețele de oportunitate: Polonia, Japonia, țările nordice, Federația Rusă, Republica Moldova și China.

Mai multe știri pe www.mediafax.ro