Ce a descoperit o femeie din București în peștele cumpărat de la hipermarket

Publicat: 21 03. 2016, 09:33

Femeia a încercat să să facă o sesizare la Protecția consumatorului, dar angajații acestei instituții nu au program și în weekend, informează DIGI24.ro.

„Am decis să sun la ANPC. Mi s-a spus că, din păcate, sâmbătă și duminica nu se lucrează. Mi-au răspuns la telefon și m-au îndrumat să sun fie luni, ori să trimit un email sau să completez formularul de reclamație de pe site-ul ANPC”, spune femeia, citată de Digi.

Reprezentanții ANPC au declarat că procedura actuală și numărul redus de personal nu permit ca angajații să aibă program și în weekend.

„Așa funcționează în momentul de față Autoritatea, așa funcționează toate autoritățile de stat. Nu există un program pompieristic. Ar trebui lucrat în schimburi dacă ar trebui făcut un program 24 din 24. Totodată, în anumite zone există un număr foarte mic de comisari”, spune Paul Anghel, director ANPC.

Într-un final, emeia a făcut reclamație direct la magazin. Reprezentanții magazinului spun că au făcut verificări.

„Persoana responsabilă de permanența magazinului a investigat imediat situația, în conformitate cu procedurile interne și cele prevăzute de legislație. Ne exprimăm regretul față de această situație și invităm clientul la magazin pentru a-și recupera banii, cu precizarea că în urma investigației realizate a rezultat că produsul este conform. Menționăm că întreaga cantitate de pește este recepționată cu documente care atestă calitatea produselor.”, a anunțat Auchan.