COADĂ DE CAMIOANE pe 8 KILOMETRI la Nădlac. Traficul pentru autoturisme a fost deviat

Publicat: 24 10. 2012, 14:21
Actualizat: 23 02. 2019, 16:57

Peste 500 de camioane așteaptă, miercuri la prânz, să iasă din România prin vama arădeană Nădlac, după mai multe zile de interdicție privind circulația autotrenurilor în Ungaria, coada întinzându-se pe opt kilometri pe DN 7, astfel că traficul pentru autoturisme a fost deviat prin Semlac-Șeitin.

Potrivit primarului din orașul Nădlac, Vasile Ciceac, camioanele au început să se adune în număr mare la intrarea în oraș încă de luni, însă nu au putut intra în Ungaria pentru că a existat o interdicție pentru traficul greu în zilele de luni și marți, din cauza sărbătorii naționale legate de aniversarea izbucnirii revoluției din 1956, transmite corespondentul MEDIAFAX.

Edilul afirmă că pe marginea DN 7, la intrarea în oraș, așteaptă peste 500 de camioane, pe o distanță de opt kilometri.

Potrivit Biroului de presă al Poliției Județene Arad, traficul autoturismelor a fost deviat prin Semlac-Șeitin, atât spre frontieră, cât și spre muncipiul Arad, din cauză că o bandă a DN 7 este complet blocată de camioanele care staționează.

Purtătorul de cuvânt al Poliției de Frontieră Arad, Daniel Iancu, a declarat, corespondentului MEDIAFAX, că accesul în Ungaria al camioanelor a fost restricționat timp de patru zile, astfel că s-au adunat mai multe automarfare decât în mod obișnuit la frontieră.

Interdicția de a se circula în Ungaria cu automarfare este aplicată în mod obișnuit la sfârșit de săptămână, însă este valabilă doar de sâmbătă dimineață și până duminică seară, în timp ce de această dată nu s-a permis circulația cu vechicule de mare tonaj inclusiv luni și marți, respectiv patru zile consecutiv.

„Am mai deschis o bandă de circulație pe sensul de ieșire pentru traficul greu, lucrându-se pe două benzi. Sperăm ca traficul să revină la normal până miercuri seară”, a declarat Iancu.

Echipaje mobile de polițiști de frontieră și de la Poliția Rutieră patrulează pe DN 7, pentru a se asigura că nu izbucnesc conflicte între șoferi, pentru că unii dintre ei ar putea să nu aștepte la rând și să intre în față pentru a ajunge mai repede la controlul de frontieră.