Cum vrea UPC să beneficieze de scandalul RCS&RDS – Discovery

Publicat: 06 12. 2012, 13:28
Actualizat: 26 08. 2014, 03:44

Operatorul de cablu UPC a decis să ofere acces gratuit la toate cele 20 de canale documentare existente în grilă, inclusiv toate canalele Discovery, în perioada 1 decembrie 2012 – 7 ianuarie 2013.

„Din 1 decembrie, UPC România oferă clienților săi două noi canale – Discovery Investigation (ID) și Animal Planet HD – acesta din urmă fiind disponibil în premieră pe piața locală. Astfel, clienții UPC se pot bucura acum de toate cele 8 canale Discovery (Discovery Channel, Discovery Science, Discovery World, Discovery HD Showcase, ID – Investigation Discovery, TLC, Animal Planet și Animal Planet HD).

În plus, în perioada 1 decembrie 2012 – 7 ianuarie 2013, UPC oferă acces gratuit la toate cele 20 de canale documentare existente în grilă. Clienții care nu beneficiază de abonamente în care sunt incluse aceste canale documentare se pot bucura acum de conținut de calitate, oferit cadou de UPC în luna decembrie. Astfel, întreaga bază de clienți UPC va putea viziona gratuit programele oferite de aceste 20 de canale”, scrie într-un comunicat UPC.

Contraofensiva declanșată de UPC România pentru atragerea de noi clienți vine în contextul în care operatorul de cablu concurent RCS&RDS a scos, joi seară, de pe rețelele sale de cablu (care au aproximativ două milioane de abonați, n.r.) toate canalele operate de compania Discovery Networks, inclusiv Discovery Channel. Decizia RCS&RDS a venit după ce, pe 23 noiembrie, compania de telecomunicații a scos Discovery Channel și de pe rețeaua sa de satelit Digi (care are aproape un milion de abonați, n.r.), scrie Mediafax

RCS&RDS a scos, joi seară, din pachetul de bază de pe rețelele de cablu televiziunile Discovery Channel și Animal Planet, în locul acestora fiind incluse History Channel, post care se afla până atunci în pachetul suplimentar al operatorului de telecomunicații, dar și televiziunea BBC Entertainment.

Totodată, RCS&RDS a scos, joi seară, posturile TLC, Discovery Science și ID Investigation Discovery (toate aflate în portofoliul companiei Discovery), care se regăseau într-un pachet suplimentar în rețelele de cablu ale companiei de telecomunicații, pentru care abonații plătesc o sumă suplimentară de 7 lei, față de abonamentul la pachetul de bază.

Prezentă pe piața românească din 1992, UPC este una dintre cele mai mari companii de comunicații prin cablu din România, furnizând servicii de televiziune prin cablu și prin satelit, internet de mare viteză și telefonie fixă digitală. Operatorul are peste 1,14 milioane de clienți (cablu și satelit) în 200 de orașe medii și mari.

UPC România este afiliată la UPC Broadband, divizia europeană a grupului Liberty Global, una dintre cele mai mari companii de comunicații prin cablu din lume.