Două hoteluri din Neptun, amendate de ANPC cu 50.000 de lei. Bucătăria unuia din ele a fost închisă

Publicat: 06 08. 2015, 18:43
Stațiunea Neptun / Foto cu caracter ilustrativ

Echipe de control ale Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) au făcut, joi, un control în stațiunea Neptun, prima unitate verificată fiind hotelul Romanța, unde inspectorii ANPC au găsit nereguli în bucătărie și probleme în camere.

„Se vede că trebuie îmbunătățit. Doar 10 la sută din totalul camerelor sunt în condiții de două stele, în restul am găsit saltele murdare. În bucătărie am descoperit 173 de produse fără elemente de identificare. În băi ți-e și frică să faci duș, fără covoraș antiderapant”, a declarat șeful ANPC, Marius Dunca.

El a spus că pentru neregulile constatate au fost date amenzi de 20.000 de lei, iar bucătăria a fost închisă până la remedierea deficiențelor.

„Am aplicat o amendă de 10.000 de lei pentru bucătărie și 10.000 de lei pentru unitatea de cazare. Am suspendat activitatea bucătăriei până la remedierea deficiențelor, sper ca în câteva ore să se rezolve problemele”, a afirmat șeful ANPC.

Următorul hotel verificat a fost Terra, unde au fost găsite nereguli în bucătărie, motiv pentru care a fost dată o amendă de 30.000 de lei.

„Am dat o amendă pe bucătărie – 30.000 de lei. Am găsit elemente depozitate fără elemente de identificare, nu știam termenul de valabilitate. Sper ca aceste amenzi să-i determine pe operatorii economici să respecte legislația în vigoare”, a precizat Marius Dunca.

În timpul controlului ANPC, un turist de la hotelul Miorița le-a spus jurnaliștilor că și-a găsit mașina avariată după ce o bucată de tencuială a căzut de pe unitatea hotelieră pe autoturism.

Bărbatul a povestit că a parcat chiar lângă hotel deoarece parcarea era ocupată, iar când s-a întors de la plajă a văzut că o bucată de tencuială a căzut pe mașina sa, spărgându-i parbrizul, îndoindu-i ușor capota și crăpându-i un geam lateral.

Turistul a spus că a chemat Poliția pentru a face constatarea pagubelor, iar reprezentanții unității hoteliere i-au promis bărbatului că îl vor despăgubi pentru avariile suferite de autoturism.